oStiA...

23 mayo, 2008

pastor alemany o pastor d'alemanya???








o







la qüestio a sigut k estaem en klas de mate kuan em llegit un problema de mates k deia el següent...

" en una revista canina llegim k el pastor alemanyté una alçada de 55cm..."

i en llegir les dues paraules "pastor alemany" x de la nostra clas a dit si kom el gos de y a la qual cosa KARLA a dit xo que dius de gossos que esta parlant dun pastor alemany vamos un pastor d'ovelles xo d'alemanya... em stat tota la clas riense...
k bona k eres!! aço va x tu... jajaja

PD: ei moree un tal x i y!! jajaja

8 comentarios:

PalOmeTta** dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

a aixo, jo li dic tindre un retrasss mental..

Anónimo dijo...

i jo a lo k tu acabes de posar li dik ser idiota!!

Anónimo dijo...

pues si, si k es un retras mental.. perke no saber que ñan gossos que son pastors alemans..
dixeu k es muiga tonta!!

.·.·.cr!s.·.·. dijo...

xk enconter de escriure en anonim no poses el teu nom??

PalOmeTta** dijo...

tu inutil si eres un malafolla no tenim la kulpa i si o penses ella si k sabia k hi havien gossos k es deien pastors alemans xo en el problema es podia sobreentendre k era un pastor d'alemanya vale!!!

Anónimo dijo...

ostiaaa no sabia que se podian enviar sms de esos anonimos. ya vereis lo que mareo.

Anónimo dijo...

karla un fallo el pot tindre cualquiera!!! tu estate tranquila que jo sempre et defendre fins la mort!!! bessets!!!!!!!